Salute

Per favor scribe alicun parolas super te mesme

Salute

Message publicper tristanj » dom. jan 15, 2017 11:51 am

Salute! Io es Tristan e io vole me presentar a vos. Io comenciava apprender Interlingua un par annos antes ma io non lo ha usate.

Desde le referendum disastrose in Anglaterra, il me sembla plus que jammais que un lingua veramente international non es plus un luxo ni un ideal ma un necessitate. In un mundo ubi se crea plus e plus frontieras, sia istos national o economic, le potentia de communication e un lingua sin frontieras es nunc plus que un symbolo de nostre libertate. Il es veramente un parte de lo.

Io spera de vos parlar tosto.

Un grande imbraciamento
/Tristan

PS Un question de le grammatica: esque il ha un parola como 'en' in francese, 'er+preposition' in nederlandese, o 'ne' in italiano? Mi ultima phrase non es troppo elegante.
tristanj

Messages public: 2
Membro desde: sab. jan 14, 2017 5:15 pm

Re: Salute

Message publicper gio » dom. jan 29, 2017 11:13 am

Car Tristan,
benvenite.
In referentia a tu demanda io non ha ben intendite.
Si tu refere al termino "né" in italiano, isto es traducite per "ni" o "nec", ma si tu refere al termino "nel" (preposition "in"+articulo "il") in italiano, per lo que io sape in interlingua illo non existe e sempre es traducite con le construction "in le").
Salutationes
Gio
Corrige mi messages in "Adjuta con interlingua". Scribe mi nomine de usator in le subjecto.
gio

Messages public: 37
Membro desde: mer. apr 21, 2010 11:24 am

Re: Salute

Message publicper McDutchie » sab. jul 01, 2017 11:03 pm

Benvenite, Tristan!

Interlingua non ha un equivalente de "en" (francese), "er" (nederlandese) o "ne" (italiano). On debe usar "de illo" (non "de lo"). Forsan non es tanto elegante, ma functiona ben. On pote reformular tu ultime phrase plus elegantemente assi: "[...] le potentia de communication e un lingua sin frontieras es nunc non solmente un symbolo de nostre libertate, ma es vermente un parte de illo."
McDutchie

Messages public: 69
Membro desde: sab. jul 04, 2009 10:59 pm

Retro a(l) Presentation del usatores

Qui es in linea

Usatores qui lege iste foro: Nulle usatores registrate e 1 visitante